Pysslat här hemma.

Danne har ju varit sjuk i veckan så de har faktiskt varit riktigt skönt att få lite bär hjälp av honom.
Idag har jag hunnit massor: tvättat, hängt upp lampor, burit in grejer från loftet, skruvat upp lite prylar på väggarna, dammsugit och fixat iordning lite av Nattis saker. Nu är de lite mer ordning i hallen trotts att vi inte gjort något mera. De står lite stilla allt med renovering att göra.
Jag hoppas att min kära karl snart ska fixa iordning de sista... =P

Jag var i tisdags på Jysk och visade upp lillan, som alla tyckte var såå fin. Jag passade på att köpa resesäng till Natalie från mommo & moffa. Jättebra om vi ska till prästholm och sova över i helgen.
Imorn kanske Familjen Pettersson-Hägglund kommer med deras lilla bebis Calle. Hoppas de, kul och se om han vuxit något.

Ni sover Natalie, så vi har kunnat äta lunch ostört, ovärderligt!! =D Nu ska jag gå och fixa iordning lite till, sen ska vi åka till Kronan till Natalies mommo och moffa och säga hej. Kanske kikar förbi Malin och fixar igång deras vatten om inte klockan tickar iväg.

Kramkram allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0