Späckat schema varje dag..

Ja, ska de fortsätta såhär hela livet nu när lillen kommer också. =P Jaaa, antagligen!
Igår var min första lediga dag på länge (8 dagar har jag jobbat). Kl 9,30
till vårdcentralen och lämna prov. Sen iväg och träffa min kära vän Sara som
rymt till skåne. Tog en fika och surrade strunt!
12,30 sjukgymnast, 13,30 föräldrautbildning. Varje dag jag jobbar eller är ledig finns alltid
någon tid att passa.
De är nog bara att vänja sig. =D
I tisdags morgon före jobbet skrev vi faderskapsintyget. Nu är Danne och jag bundna till varann
resten av livet!! Lite konstigt kändes de att två stycken samt handläggaren skulle vara vittne
till att pappan skrev sitt namn. Men men nu är de gjort. Ingen återvändo!!! =P

Mage & bebis info:
Magen är så stor nu, och större kommer den bli. Jag känner mig som en klampande flodhäst
nästan hela tiden. Men många jag möter tycker inte jag har så stor mage för att nu vara i vecka 30!
Vecka 30!!!! Bara 10 veckor kvar snart. Ojoj. Nu börjar de blir lite pirr pirr, vad kommer hända sen?
Hur ser de lilla livet ut? SKA BLI SÅ MYSIGT! Längtar efter dig Biet.
Värken i ryggg och ljumskar är kvar. Men jag kan leva med de. Kickboxningen förtsätter
där inne nu hela tiden.


I vecka 30 är medelkroppslängden 41 cm från hjässa till häl
och barnets medelvikt är 1600 gr.
Huvudets omkrets är 28 cm.

Ja nu är de bara och ränka ner. Imorn ska jag träffa Annika. De ska bli
jättemysigt. Vi båda behöver surra av oss tror jag. =D

Ha de fint alle!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det var trist men det dyker säkert upp fler hus i Persön, vill ju bo där eller i Bensbyn :)



Stooormagen du har nu, tänk vad snart det är tills ni ska få! Jag har ju minst hundra år kvar känns det som :) Går både du och Danne på föräldrautbildningen? Puss!

2008-08-21 @ 18:22:02
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0