Åter till arbete!

Ja, i Tisdags var min första dag. Har som längtat lite
efter alla goa arbetskompisar. =P Och dom tog emot mig
med öppna kramar! =D Jag har fått stol till kassan
(de hjälper) sen är alla omtänksamma och peter
packade jätte lätta vagnar till mig. Tack alla på jobbet!!!

Magen blir tyngre och mina ljumskar värker, vill bara dö vissa
stunder. De har blivit värre nu när jag jobbar och ryggen spökar
lite. Så vi ser hur de går.

Funderade lite över de här med havandeskapspenning. Jag tycker alla ska ha rätt att ta ut den... (om dom vill jobba så får dom göra de) De blir så sjukt tungt att gå med stormagen och alla dessa värkar här och var gör de inte bättre. De är sinnessjukt att de beror på vem man får som handläggare som utgör om den beviljas eller inte.

Nu är mitt schema ganska smeckat, jobbar nu åtta
dagar på raken. Så ifall jag är lite frånvarande så beror de på
att jag är helt slut och ligger i soffan och försöker att vara
lite smått social med min sambo. =P
Idag ska jag ringa barnmorskan för jag måste boka en
ny tid. Har bokat om massa tider i veckan för Bossen ändrade schemat
plötsligt. Så faderskapsintyget skriver vi nästan vecka. Sen nästa vecka blir
de barnmorskan och föräldrautbildningen också. Spännande!!!

Sen innan jobb måste jag inhandla; målarfärg, nässpray (beroende) och kanske något till Biet. ;D

Nu MÅSTE jag äta innan jag svälter mig o bebisen!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja barn är goa, har så finurliga tankar och kommentarer :p det lät himla sött när han sa så och

jag kunde verkligen inte låta bli att skratta :p

2008-08-20 @ 17:57:32
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0