Abstinensen...

... av mina kära Malin kommer nog lägga sig lite idag! =D
Ringde igår till henne och chansade, vi ska träffas före jobb idag. JIPPI! Äntligen!!!

Saknaden av min prins kom istället idag. Han har just lämnat Persön på väg mot trav i sundsvall med ett gäng grabbar. Känns lite trist att ligga här med ballong magen utan honom. Helt enkelt kommer jag sakna ihjäl mig efter honom pga. att jag aldrig behöver vara utan honom.

Tänkte jag skulle unna mig lite tid för mig. Så har bokat in klippning idag och sen har jag köpt en färgning som jag kanske vågar göra en gång till innan lillen nu kommer. Alla nyblivna mammor säger att man ska passa på att unna sig saker före barnet kommer och bara njuta av att vara gravid.
Sen ikväll blir de att äta middag med min mamma, kolla film eller något.
=D

Imorn ska jag hjälpa min svärfar med Loppis. De är öppet i helgen och jag tänkte som att de vore skoj att ha något att göra hela lördagen också. Danne kommer inte hem förrän lördag vid midnatt eller nåt.

Nä nu ska jag smita till köket. Är så hungrig på morgonen alltid! Måste göra fibergröt eller nåt nyttigt bra.

Jag ser också framemot vattengympa för gravida på tisdag som Nina frågade om jag skulle hänga med på.
De ska bli skoj o plaska med stormagar!!

Ha en bra helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0