2 dagar kvar.

Jobbet idag 15-18 och söndag 11-17 är mina sista dagar
på jobb!!! Jag kan inte riktigt förstå de, men känns underbart
och skrämmande på samma gång!

Idag ska jag till till city och handla lite små prylar jag saknar till
bebisen! Mina tankar bara snurrar och nu vill jag bara veta om
de är en liten tjej eller en grabb. Alla säger olika! Jag har börjat
trotsa barnmorskan som sa att de nog blir en tjej. Jag tror att de
gömmer sig en grabb där inne. =D
Danne och jag har slagit vad! Oj oj jag kommer nog bli rik i nov.

Igår fick jag höra flera rön som tyder på båda. Fick också veta
att om man har mycket halsbränna blir de en bebis med mycket
hår på huvudet. Hihi. EN KRULLIG GRABB kanske.... =P

Idag går jag in i vecka 31! Nu närmar de sig med stormsteg.
Föräldrautbildningen är super och nu går jag hos barnmorskan
varannan vecka. Allt börjar som hända nu. SPÄNNANDE...

Snart är de dags att bege sig till stan. Annika och jag ska ta och hänga
hos henne... Lite mys och kanske en fika. =P
Ha de allihopa!!! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0