Trodde inte magen skulle växa nu!?

Vecka 11 dag 4
Ja, shit. Som sagt växer magen hela tiden och nu kan man se en kula som heter duga. =P Känns konstigt men allting blir som mera verkligt.



Nu kanske inte alla tror att jag ligger hemma i soffan o käkar mig fet på chips iaf. Får jag hoppas?! =D De är också så mysigt att Danne börjar fatta att de växer faktiskt något i mig.

Till något annat än magen. Pappas 50års fest vart jätte lyckad! Superskojjigt hade vi till sent in på natten. Många kom, jag tror att de flesta hade lika skoj som mig!



Vi dansade, åt, drack, tävlade och barhängde. Vera o josse serverade och allt bara flöt på.

Nu måste jag kila tyvärr. Ska göra mig iordning och sen dra till stan och träffa Vera, vi ska mamma shoppa! hihi.
Ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad skönt att det känns så. Ta till vara på den här tiden och bara njut nu =)
För mig lär det som sagt dröja ett tag innan jag skaffar barn. Jag har nog med vuxenpoäng for now ;)

2008-04-14 @ 14:32:16
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Annika

Vad roligt med en ny magbild. Tänker på dig!

Kram, kram.

2008-04-15 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0