sover & jobbar just nu

Fram till igår blev de 14 dagar på raken med jobb & kurs. Jag har undrat varför min trötthet hade tagit över mitt liv. De är så konstigt att somna kl nio på kvällarna och sen vakna nio och inte få upp ögonen. Biet, som vi kallar bebisen, lever i mig nu så jag vet att de gör mig trött också. Men denna vecka har varit hopplös att hålla ögonen uppe... Men får vara ledig idag!

Men de blir ingen lugn stund nu iaf, pappa håller på att fylla år. Till och med 50, jämnt! Så ikväll ska vi dit på smörgåstårta och fredag blir de fullt upp med dukning inför festen och lördagen förberedelser och PARTY! Ojoj helt sjukt vad veckorna rullar på i 180!! Jag hinner knappt tänka här i mellan. Danne har beordrat mig att vila idag och imorn men de är så svårt. Kanske jag borde prova de så jag lyckas vara vaken till tio åtminstone.

En tripp till stan med broder och shoppa lite kläder. Känns mysigt att få lite syskontid, hoppas han vill mysa ner på ett café och ta en fika (ÄLSKAR DE), annars får jag ragga upp en kompis. Henke kanske skulle ringa mig. Jag hoppas jag får träffa min invalida vän. Han har tyvärr gjort en vurpa i backen och axeln hoppade urled. Nu går han med VÄRSTA ställningen. Hihi, han är rätt så söt. Kan inte göra någonting, men de är synd om han. Hoppas allt läker bra. De brukar vara så svårt att få till en axel.
En sak jag inte får glömma idag är att kika in på POP och träffa Annika som jag inte sett på veckor! viktigt!


Idag: mår sisådär, trött och jävligt ont i ländryggen! Går in i vecka 11 idag! snart 12...längtar! Och en sak som jag o Danne märkte igår. Magen är stenhård på kvällarna och jag ser helt o hållet gravid ut. SHIT!

Chip & hej!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag förstår dig. Finns det inga grupper du kan joina där i Luleå?

2008-04-10 @ 12:24:29
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Nina

Åh det är så kul att du är gravid sötis :) Jag vill också det i smyg ju hehe :)

2008-04-10 @ 20:00:31
URL: http://girls.blogg.se
Postat av: Lena

Det går nog rätt fort när det väl sätter igång. Hur känns det då? Som allt du drömt om? För min del blir det då inga barn än på ett tag. Jag känner mig för mkt som ett barn själv ännu. Dessutom vill jag ha en utbildning eller jobb jag trivs med innan det blir dags. Så vi får se :)

2008-04-12 @ 13:58:35
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Lena

Förstår om det känns overkligt. Men ta till vara på den här tiden ordentligt och låt dig bara må bra! Jag har vuxenpoäng så det räcker ja haha.

2008-04-13 @ 18:20:07
URL: http://zpray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0