Prins Danne is gone!

Just precis åkte min prins, han och grabbarna ska åka till Umeå på trav fredag till lördag. TRIST! Nu blir de första natten ensam i huset. Känns läskigt, men de är väl dags för mig att pröva på de iaf. Jag har blivit lite bortskämd när jag aldrig behöver vara utan min darling.......

Jo, jag var ju till sthlm, de blev inte så mycket av shoppingen som jag hoppas. När man har ett liten i bilden så blir dagen aldrig som man tänkt sig. Elsa är 5 månader och hon hängde med oss på stan hela dagen tills vi blev tvungen att avbryta stadsturen pga. att kristoffer hade glömt nyckeln hem. Men de gjorde inget för då åkte vi och hämtade charmtrollet Noa på dagis (2,5år)

  

Jag fick en liten skräckbild av familjelivet för Elsa var lite gnällnig sov inte på hela dagen... hon grinade mycket. Jag stod och svingade henne i bilbarnstolen tills hon somnade medans lilla Noa hela tiden ville att de skulle hända något. =D Ojoj, de kommer nog inte bli lätt som en plätt. Men jag tror ändå de kommer blir bra. Jag tror iaf inte jag kommer att få två på samma gång. Då kommer de bli tungt för oss... =P

Nu har jag gått in i vecka 13.... JÄTTESKÖNT!! Risken har nu minskat till 2% eller nått sånt. Så de känns jättekul!

I vecka 13 är kroppslängden omkring 10 cm (huvud/stjärt).Armarna är långa i förhållande till benen. Fingernaglarna börjar växa. Fostret kan röra på fingrarna, och handen kan slutas vid beröring. Fostret lyfter handen mot ansiktet. Gäspar och sträcker på hela kroppen, kan snurra runt och kan reagera på mammas lägesförändringar.

De är helt otroligt hur allt utvecklar sig....i MIG! Känns inte som om magen växer så mycket.. den har som mest blivit hårdare. Och jag har nu tagit bort mitt kära magsmycke. =(



Ha en bra helg allesammans. Själv så har jag jobb som väntar lördag & söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0