Kan inte hålla mig längre...

Jag har för länge sen pratat om något som har hänt...Jag hade en ganska omtumlande vecka då!
Min lilla hemlis är nog bara 2,5 cm snart... en liten bebis i magen!!!

De var lyckligaste dagen i mitt liv, när jag fick veta att jag hade ett till litet liv i magen. Tårarna rann av lycka och hela den veckan svävade jag på rosa moln. (De gör jag fortfarande, men chocken har lagt sig)
Jag är nu i vecka 10 och de är två veckor kvar till den magiska gränsen. Jag håller tummarna att allt ska gå bra bara... Jag & Danne har varit på första inskrivningen hos en underbar barnmorska som heter Lisa.

Under dessa veckor har jag mått hysat bra. De var bara en morgon jag inte kunde hålla kvar frukosten. Men nu rullar de bara på med lite smått illamående och mycket mycket tröttsamt. Sover 12h per natt och är lika trött iaf.

Stickan & Magen nu!




Så var de sagt! =D Nu ska jag gå och mysa ner i sängen och kolla in en kul film!
Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad fin du är!

2008-04-07 @ 15:45:26
Postat av: Lena

Nämen grattis! Hoppas allt går bra, men det tror jag säkert att det gör :) Så blir du lagom tjock och rund till beach 2008 ;)

2008-04-10 @ 12:27:39
URL: http://zpray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0