Dundret med Handels!

Förlåter ni mig. Har varit lite borta, jobbat och rest till Dundret.

Jag, Malin & Theeres bestämde oss för att boka upp oss för resa till Dundret med Handels (ungdomskurs). Avresan gick första april från Luleå busstation och fortsatte till Dundret med rasande fart. Vi har haft föreläsningar 5-6 timmar per dag och fritt resten. Dom bjöd på husrum, mat & resa. Vi har solat i backen men gjorde en liten tabbe, vi prommade ner för hela backen ( vi bodde typ högst upp ) och satte oss o tittade in i solen. Men tillbaka vägen var inte lika lätt. Suck & Stön!! Fy tusan så jobbigt, de smakade blod i munnen efter man nått toppen. Jag trodde aldrig jag skulle återhämta mig. Men efter jag fick min efterlängtade Pucko (lakritsglass) så gick de värsta över.

Jag o Malin myste på rummet kollade tv och käkade chips. De övriga höll igång med fest framåt morgonen. Jag har lärt mig massor om mina rättigheter och skyldigheter. Denna kurs är verkligen att rekomendera!

Vi tog också en tur ner på byn med angelica och hennes vrålåk.. shoppade lite och tog en fika tillsammans. Alla i detta GÄNG var supertrevliga.. Vi tre höll mest ihop med Ella, Emelie & Angelica. Vi hade superskojjigt! Alla hade lite problem med servicen på hotellet. Maten, beställningar, stugorna, attityden....mycket vart tokigt. Men men dom skulle inte få förstöra något. Vi röjjde på!

Längtade hem efter min underbara prins mycket. Men nu har jag fått komma hem till honom, och han hade överaskat mig med att städa hela huset! Vilken karl jag har!!! Älskar dig!

Ska bättra mig nu... jag lovar. Puussss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Ella

Kul att bli omnämnd i din blogg : )) Tack för en rolig vecka!! Kram

2008-04-04 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0